Talen

Openingstijden: ma t/m vr van 08:00 tot 17:00
+31 36 521 8290

Zakelijk

Semasco ontzorgt uw aftersales activiteiten.

In de afgelopen jaren hebben wij veel ervaring opgebouwd als ketenregisseur.
In die rol kunnen wij u als verkooppunt ontzorgen van:

  • Ophalen en retour brengen van reparaties.
  • Het sorteren van garantie en buitengarantie reparaties.
  • Screening van uw retourgoederen.
  • Reparaties zowel binnen als buiten garantie.
  • Handelen naar geautoriseerde reparatie centra.
  • Repararen buiten garantie tegen aantrekkelijke prijzen en professionele kwaliteit.
  • Refurbishment van toestellen en tablets.
  • Rapportages van uw reparaties.
  • Eventueel direct terugsturen naar eindklant
  • Status van reparaties ten alle tijden online volgen via Track & Trace (24/7)
  • Prijsopgave ontvangen per e-mail met directe antwoord mogelijkheid.
  • Koppelen van automatisering.
  • Indien gewenst aanbieden van apps op maat.
  • Kortom; uw gehele aftersales operationele activiteiten.

Er is veel meer mogelijk, maar dat stemmen we graag met u af.

smartphone en tablet

 

Waarom Semasco?

Wij zijn een bescheiden speler in de markt maar wel met zeer veel kennis en ervaring. Wij willen een goede service bieden, hebben korte communicatielijnen en hebben kwaliteit als speerpunt. Snel en concreet reageren op vragen is essentieel voor u als klant. Het is niet onze ambitie om een van de grootste spelers te worden. Wij vinden het belangrijker onze klanten goede aandacht te geven zodat processen en communicatie naar tevredenheid verlopen. Met onze kennis en ervaring op het gebied van reparatie en aftersalesactiviteiten kunnen wij de partner zijn die u ontzorgt en aanvult, zodat u meer tijd heeft voor de focus op uw klanten.

 

Hieronder treft u een overzicht van de meest gestelde vragen. Wordt uw vraag niet beantwoord, dan kunt u uw vraag aan ons sturen via de contactpagina.

Veelgestelde vragen - zakelijk

Hieronder treft u een overzicht van de meest gestelde vragen. Wordt uw vraag niet beantwoord, dan kunt u uw vraag aan ons sturen via de contactpagina.

Klik hierboven op "Klant worden?". Hier kunt u uw gegevens invullen. U ontvangt van ons een bevestiging per mail en uw aanvraag wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen.

Binnen 24 uur zullen uw gebruikersnaam en wachtwoord actief zijn, waarna u toestellen kunt aanmelden op de site.

Nadat u zich als klant heeft geregistreerd en een goedkeuring heeft ontvangen, kunt u inloggen en naar het kopje 'Aanmelden' gaan. Hier kunt het formulier invullen.

Individuele toestellen kunt u opsturen of bij ons langsbrengen.
Bij regelmatige volumes bespreken we een logistieke oplossing op maat.

Na verloop van tijd is het mogelijk om op rekening te betalen.
In eerste instantie zullen de reparaties moeten worden betaald voordat wij deze verzenden.

Via de track&trace functie (Status Reparatie) kunt u de status zien van de aangeboden toestellen. Afhankelijk van de regelmaat en volume kunnen rapportages op maat worden aangeboden.

Voor reparaties die buiten garantie vallen sturen wij u altijd een prijsopgave.
Ook is het mogelijk om binnen een vooraf afgesproken bedrag direct te repareren en daarboven een prijsopgave aan te bieden. Dit bespoedigt de doorlooptijd.

Reparaties die binnen de fabrieksgarantie vallen zijn kosteloos.

Wij geven standaard 3 maanden garantie op de reparatie die wij hebben uitgevoerd.
De garantie is niet van toepassing op vocht-, val-, stoot- of drukschade.
De garantie vervalt tevens in geval van aangebracht software toepassingen.