Talen

Openingstijden: ma t/m vr van 08:00 tot 17:00
+31 36 521 8290

Over ons

Semasco BV is een service en reparatiebedrijf met meer dan 15 jaar ervaring in het herstellen van mobiele telefoons, tablet’s, pc's, laptops en andere elektronische apparaten.

History Semasco BV

Semasco is opgericht in 2007 als ondersteunende organisatie voor het servicebedrijf Solid Vision BV (Helaas is Solid Vision BV in 2013 gestopt vanwege faillissement door externe oorzaken). Van 2002 tot eind 2013 was Solid Vision een gecertificeerd reparatiecentrum voor mobiele telefoons van merken als Samsung, HTC, Nokia, Apple, Sony, Alcatel, Sagem enz. Van 2010 tot 2013 was Semasco het Carry-in reparatiecentrum voor Dell pc's en laptops.

Pand Televisieweg

Doorstart Semasco BV

Vanaf begin 2014 zijn we opnieuw gestart met slechts 4 personen voor het herstellen van mobiele telefoons buiten garantie. Eind 2014 zijn we benaderd door Huawei om de service van mobiele telefoons in België op te pakken. Dat leidde tot onze eerste licentie voor Huawei in 2015. Op dit moment werken we met 18 personen en behandelen tussen 2200 tot 2500 reparaties per maand.
In de afgelopen jaren hebben we hard gewerkt om weer een gerespecteerde partij in de markt te worden. We zijn er trots op om te kunnen melden dat we een gecertificeerd reparatiecentrum zijn voor Huawei, ZTE, Emporia, Kurio, General mobile en Lenovo.
Verder behandelt Semasco alle soorten reparaties voor smartphones, tablets, laptops en andere elektronische apparaten die buiten de garantie vallen.
We behandelen ook screenings processen en modificatie projecten voor fabrikanten.

Van onze tijd als Solid Vision tot vandaag hebben we diverse klanten bediend, zoals verzekeringsmaatschappijen, dealers, detailhandel, operators en eindgebruikers (particuliere klanten) voor de reparatie van telecomproducten en laptops. We zijn GPDR-gecertificeerd door fabrikanten.

We werken op een open en transparante manier met onze klanten samen. Nieuwe toepassingen en processen kunnen snel worden ingevoerd omdat we met een klein team en onze eigen ICT-afdeling werken. Wanneer we nieuwe processen voor onze partners ontwikkelen is overleg en achtergrondinformatie noodzakelijk zodat we zo goed en efficiënt mogelijk met elkaar kunnen samenwerken.

Semasco ligt op een goed bereikbare locatie met een eigen parkeergelegenheid.
We hebben een representatieve showroom voor klanten die graag op reparaties wachten.
We kunnen zowel particulieren als B2B-klanten helpen. Voor de logistieke aspecten kunnen we een verscheidenheid aan diensten aanbieden, zowel voor B2B als voor individuele klanten.

De belangrijkste kenmerken voor het kiezen van Semasco zijn: