Talen

Openingstijden: ma t/m vr van 08:00 tot 17:00
+31 36 521 8290

Heeft uw toestel service nodig?

smartphone met pleister

Wat te doen als u uw toestel voor reparatie aanbied

 

Binnen garantie

Zorg er voor dat u een back-up maakt van uw gegevens voordat u het toestel ter reparatie op stuurt.
Indien wij het toestel binnen garantie kunnen repareren, zijn wij als reparatiecentrum verplicht om alle toestellen te resetten en terug te zetten naar fabrieksinstellingen voordat wij het toestel in behandeling nemen.
Hierdoor bent u alle gegevens kwijt en moet het toestel volledig opnieuw ingesteld worden.

 

Buiten garantie

In geval van schade (dus buiten garantie) kunnen we de gegevens op het toestel laten staan. Dat doen we alleen op verzoek van de klant.
Wij zullen de gegevens van het toestel nooit opslaan of overzetten naar een andere gegevensdrager.

Zorg bij iPhone dat “Find My iPhone” is uitgeschakeld.

Om een toestel te kunnen testen is het belangrijk dat de toegangscode wordt meegestuurd.